چهارشنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۲۹ ۹۶۵
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در هفته ای که گذشت

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان ایلام؛ مرتضی دالوندمدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در مصاحبه با خبرنگار ایسنا اعلام کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به درخواست‌های مردمی سفر رییس محترم جمهور به استان از تعهدات این صندوق بود که به طور کامل پرداخت شد.

صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در هفته ای که گذشت

مصاحبه مدیر استان با خبرگزاری ایسنا

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان ایلام؛ مرتضی دالوندمدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در مصاحبه با خبرنگار ایسنا اعلام کرد: ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به درخواست‌های مردمی سفر رییس محترم جمهور به استان از تعهدات این صندوق بود که به طور کامل پرداخت شد.

مرتضی دالوند در گفت و گو باخبرنگار ایسنا افزود: این رقم در قالب تسهیلات قرض الحسنه ضروری و اشتغالزایی به ۸۶۱ نفر پرداخت شده است که در این راستا به متقاضیان وام های ضروری از ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان و متقاضیان تسهیلات اشتغال از ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۱۸۸ فقره تسهیلات ارزان قیمت با اعتبار۱۴۲۲ میلیارد ریال از آغاز سال جاری تا آذرماه در تمام سرفصل ها توسط این صندوق در استان ایلام پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش ار ۴ برابر افزایش داشته است.

دالوند تصریح کرد: بیش از ۹۷ درصد تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق کارآفرینی امید استان ایلام به مرحله اجرا وبهره برداری رسیده و منجر به ایجاد اشتغال پایدار گردیده است.

وی ادامه داد: صندوق استان ایلام از موسسات برتر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ است که با حمایت مالی از کارآفرینان و جوان بیکار سبب افزایش رونق اقتصادی در مناطق محروم و ایجاد اشتغال پایدار شده است.

هشتمین رویداد هم‌اندیشی انتقال فناوری به روستاها (روستای نوفن) در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان ایلام رویداد هم‌اندیشی انتقال فناوری به روستاها (روستای نوفن) در تاریخ 20 دی ماه در سالن شهید رجایی استانداری ایلام با حضور حسنی مدیر توسعه زیست بوم کسب وکار صندوق ، دالوند مدیر صندوق استان، کارشناسان مدیریت زیست بوم توسعه کسب وکارها، بهرامی مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری، پرسنل صندوق استان، مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه اشتغالزایی و کارآفرینان برتر ودانش بنیان برگزار گردید.

مرتضی دالوند مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در همایش، با اشاره به اینکه استان ایلام میزبان رویداد هم اندیشی روستای نوفن است، اهداف و ویژگی های برگزاری این رویداد را بیان نمود.

آقای حسنی مدیر توسعه زیست بوم کسب و کار صندوق نیز پس از تشکر از عوامل اجرای رویداد، از تلاش های عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و بهرامی مدیرکل سرمایه گذاری و اشتغال استانداری برای برگزاری این رویداد تشکر ویژه نمود و ضمن معرفی طرح روستای نوفن، از تجربه صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب و کارها در طول ۳۰ سال گذشته صحبت کرد و با ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات در رسته های مختلف شغلی در استان ایلام ، بیان کرد بر اساس آمار، ضروری است نحوه حمایت صندوق با توجه به شرایط فعلی تغییر یافته و تأمین مالی طرح های کسب و کاری مطابق نیاز و ظرفیت های خالی استان صورت گیرد که اجرای طرح روستای نوفن یکی از راهکارهای موجود در این زمینه است که منجر به توسعه کشاورزی، حمایت از شیلات و امنیت غذایی در روستاها با استفاده از فناوری های نوین خواهد شد.

در این همایش شرکت های دانش بنیان با معرفی محصولات خود، مشکلات و پیشنهادهاتی را مطرح کردند و مقرر شد با تعامل و همکاری دستگاه های اجرایی در این حوزه، فناوری هایی که قابلیت انتقال به کسب و کارهای روستایی را داشته احصاء و روستاهای پایلوت برای اجرای طرح نوفن انتخاب شوند.

جلسه شورای اداری و هم اندیشی پرسنل صندوق کارآفرینی امید استان ایلام

جلسه شورای اداری و هم اندیشی پرسنل صندوق کارآفرینی امید استان ایلام با حضور صادق حسنی مدیر توسعه زیست بوم کسب وکار صندوق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امیداستان ایلام، در عصر روز سه شنبه مورخ ۲۰ دیماه ۱۴۰۱جلسه هم اندیشی و شورای اداری صندوق استان ایلام با حضور حسنی مدیر توسعه زیست بوم کسب وکار صندوق،دالوند مدیر صندوق استان،کارشناسان مدیریت توسعه زیست بوم‌کسب وکار وپرسنل صندوق استان برگزار گردید.

در این جلسه دالوند مدیر صندوق استان ضمن خیر مقدم به مهمانان و‌تشکر از همکاران بابت برگزاری رویدادهم اندیشی انتقال فناوری به روستاها،گزارش مختصری از وضعیت و عملکرد صندوق استان را بیان کردند

حسنی مدیر توسعه زیست بوم کسب وکار صندوق در خصوص رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به روستاها (روستای نوفن) نکاتی را بیان نموده و اهداف این طرح را تشریح کردند و از همکاران درخواست کردند نظرات و پیشنهادات خود را درباره برگزاری این رویداد بیان کنند

حسنی مدیرتوسعه زیست بوم کسب وکار صندوق با اشاره تغییر ساختار وچارت سازمانی صندوق کارآفرینی امید، خدمات قابل ارایه توسط صندوق کارآفرینی امید ، فرایند چگونگی حمایت از ایجاد و توسعه کسب وکارها و نیز اهمیت موضوع وصول مطالبات و تجهیز منابع را برای همکاران استان ایلام تشریح نمودند.

در ادامه پرسنل صندوق استان دیدگاه خود را در خصوص برگزاری رویداد هم اندیشی انتقال فناوری به روستاها درقالب روستای نوفن عنوان کرده و همچنین پیشنهادات خود را درباره عملکرد و خدمات صندوق در حوزه های مختلف ارایه نمودند.

آدرس کوتاه شده: