یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۵:۲۰ ۶۲۰
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی صورت می گیرد؛

بهره برداری از 8 طرح اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید در چهار محال و بختیاری

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان چهار محال و بختیاری گفت: 8 طرح کارآفرینی در ایام دهه فجر با اشتغالزایی مستقیم برای 57 نفر در این استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 8 طرح اشتغال زایی صندوق کارآفرینی امید در چهار محال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی صندوق کار آفرینی امید، پژمان نوروزی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از 2700 میلیارد ریال تسهیلات به کارآفرینان در این استان پرداخت شده است افزود: صندوق کار آفرینی امید برای طرح هایی که قرار است در دهه فجر به بهره برسد 122000میلیارد ریال

تسهیلات به کارآفرینان پرداخت کرده است.

او با تاکید بر اینکه امسال 100 درصد منابع صندوق این استان به طرح‌های اشتغالزا اختصاص داشته است اظهار داشت: امسال 2730 فقره تسهیلات با مبلغ 2700 میلیارد ریال به طرح های کارآفرینی پرداخت شده و بیش از 3 هزار شغل پایدار را به همراه داشته است که این آمار در سامانه رصد ملی اشتغال کشور به ثبت رسیده و قابل پیگیری است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان چهار محال و بختیاری با بیان اینکه فعالیت ها و ماموریتهای صندوق همگام با سیاستهای دولت پیش می‌رود، ‌ادامه داد: سند تحول دولت را بررسی و کلید واژه‌های متناسب با فعالیت صندوق را استخراج کردیم به نحوی که هم اکنون برنامه‌های خود را متناسب با آن عملیاتی می‌کنیم و در تمام شهرستانها منابع توزیعی مطابق با شاخص‌هایی است که رعایت عدالت صورت گیرد.

نوروزی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید مرجع تشخیص طرح‌ها نیست، ادامه داد: تمام طرح‌هایی را که صندوق پذیرش می کند از طریق دستگاه‌های اجرایی و تفاهم نامه ای است که با دستگاه ها صورت می‌گیرد.

او همچنین به طرح " نهضت احیا" اشاره کرد و گفت: در استان چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال جاری تاکنون با حمایت تسهیلاتی صندوق کارآفرینی امید، هفت واحد نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشته است.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: