دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۷:۵۳ ۵۷۰
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

قدردانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صندوق کارآفرینی امید هرمزگان در پرداخت تسهیلات

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مهدی خورگوئی مدیر صندوق کار آفرینی امید استان هرمزگان به عنوان مدیر جوان و موفق در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی با اهدای لوح تقدیر تشکر کرد.

قدردانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از صندوق کارآفرینی امید هرمزگان در پرداخت تسهیلات

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، کریمی بیرانوند معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از اولویت های مهم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موضوع اشتغال است، زیرا اشتغال یکی از مهم ترین دغدغه های مقام معظم رهبری و اصلی ترین خواسته ریاست محترم جمهور از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

کریمی بیرانوند با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از موسسات عامل پرداخت تسهیلات تبصره 18 و تسهیلات توسعه روستائی از منابع صندوق توسعه ملی بیشترین سهم در پرداخت در بین بانکهای عامل استان را داشته است.

او با بیان رضایت از عملکرد صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد: اشتغال ایجاد شده با تسهیلات این صندوق بسیار مطلوب بوده و امیدواریم این رویه در سال جاری نیز ادامه یابد.

مهدی خورگوئی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان نیز گفت: صندوق کارآفرینی امید هرمزگان در سال گذشته با پرداخت 148 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 و همچنین با پرداخت 180 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستائی از منابع صندوق توسعه ملی در ادوار گذشته برای بیش از 3650 نفر شغل ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: