دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۰۹ ۵۲۷
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت تسهیلات به بیش از 180 خریدار بیست و دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اصفهان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان گفت: صندوق کارآفرینی امید با حضور در بیست و دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی در اصفهان به متقاضیان خرید صنایع دستی تسهیلات ارائه کرد.

پرداخت تسهیلات به بیش از 180 خریدار بیست و دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی اصفهان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، عبدالصمد شهبازی، در خصوص اعطای وام به بازدیدکنندگان بیست‌ و دومین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی افزود: افزایش تقاضا برای خرید صنایع‌دستی ضرورت دارد و ما به همین دلیل شعبه‌ای در چهل‌ستون با هدف تحریک تقاضا و کمک به صنایع‌دستی بر پا کردیم.

شهبازی اظهار داشت: در این نمایشگاه به ۱۸۷ نفر تسهیلات خرید صنایع دستی پرداخت شد تا بتوانند خرید آسان و بی دغدغه داشته باشند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اصفهان گفت: این تسهیلات از محل منابع داخلی صندوق کارآفرینی تا سقف ۲۰ میلیون تومان و با نرخ تحصیلات ۴ درصد و بازپرداخت یک سال ارائه شد.

شهبازی همچنین اظهار داشت: اقدامات برای اجرای دائمی این طرح در میدان نقش‌جهان که محل فروش صنایع‌دستی ست، در دست انجام است تا با اعطای وام به مشتریان برای خرید از کسبه‌ای که در حوزه صنایع‌دستی فعال هستند و اداره کل میراث فرهنگی آن‌ها را معرفی می‌کند، تحریک تقاضا دائمی شود.

این نمایشگاه از 24 تا 26 خرداد ماه در اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: