چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ۰۵:۳۲ ۷۱۳
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

رسیدگی به درخواست تسهیلات بیش از 800 نفر در سامانه سامد استان ایلام

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ایلام گفت: در بازه زمانی سفر رییس جمهور به این استان، 878 متقاضی از صندوق کارافرینی امید تسهیلات ضروری و اشتغال دریافت کرده اند.

رسیدگی به درخواست تسهیلات بیش از 800 نفر در سامانه سامد استان ایلام

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، مرتضی دالوند با بیان این مطلب در میز خدمت این صندوق افزود: از زمان سفر رئیس جمهور در مهرماه 1400 به استان ایلام بیش از 3425 فقره درخواست مردمی از طریق سامانه سامد (111)به صندوق کارآفرینی امید این استان ارجاع شده بود.

دالوند اظهار داشت: صندوق کارآفرینی امید با توجه به رویکرد خود در حمایت از کارآفرینان و جوانان تعداد 878 فقره تسهیلات اشتغال و ضروری را با اعتبار 200 میلیارد ریال تا پایان سال 1401 پرداخت کرده است.

او همچنین در خصوص برپایی میزهای خدمت ماهانه صندوق نیز گفت: کارکنان صندوق کارآفرینی امید ایلام با شرکت در میز خدمت به بررسی درخواستها ، انجام مشاوره و اطلاع رسانی خدمات بانکی صندوق می پردازند.

بهرام نیا استاندار ایلام نیز با حضور در محل میزخدمت صندوق کارآفرینی امید این استان، خدمات صندوق در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را مورد توجه عنوان کرد و تلاش کارکنان صندوق این استان را قابل تقدیر عنوان کرد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: