دوشنبه, ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ۰۳:۵۹ ۵۸۱
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

توسعه یک کارگاه تولیدی صنعتی و ایجاد ۲۲ فرصت شغلی برای جوانان تبریز

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان آذربایجان شرقی گفت: پرداخت تسهیلات توسعه ایی به یک مجموعه تولیدی صنعتی تجهیزات کوهنوردی علاوه بر حفظ اشتغال ایجاد شده در سنوات قبل، منجر به ایجاد ۱۰ فرصت شغلی جدید برای جوانان تبریز شده است.

توسعه یک کارگاه تولیدی صنعتی و ایجاد ۲۲ فرصت شغلی برای جوانان تبریز

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، حامد حدادی مدیر صندوق استان آذربایجان شرقی در این باره افزود: این گروه تولیدی لوازم و تجهیزات کوهنوردی در سال 1396 تاسیس شد و هرچند در ابتدای کار با سختی های زیادی روبه رو بود ولی با همت و پشتکار توانستند اولین قدم های توسعه را برداشته و در سال 1399 موفق به اخذ پروانه و ثبت برند تجاری شوند.

حدادی ادامه داد: بدلیل تنوع و کیفیت بالای محصولات و نیز توان تولیدی مستمر برای پاسخگویی به نیازهای بازار، این گروه به سرعت توانست گوی سبقت را از رقیبان ربوده و سهم مهمی از بازار تجهیزات کوهنوردی را به خود اختصاص دهد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان آذربایجان شرقی عنوان کرد : پس از معرفی متقاضی از محل اعتبارات تبصره 18 سال 1400 اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی صندوق در کمترین زمان عملیات مربوط به تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات را انجام داده و مبلغ بیست میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه کار به این مجموعه پرداخت شد.

وی افزود: تعداد 12 نفر بطور مستقیم در این واحد تولیدی مشغول بکار بوده اند که بعد از اخذ تسهیلات و طبق تعهدات کارفرما تعداد افراد بیمه شده این واحد تولیدی به 22 نفر افزایش یافت.

حدادی بیان کرد: از سایر ویژگی های برجسته این طرح میتوان به قابلیت صادرات محصولات تولیدی(ارز آوری) و توان رقابتی بالا با محصولات مشابه خارجی (برند های شناخته شده و معتبر) اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: