سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ۰۶:۰۹ ۵۰۰
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

پرداخت بیش از 500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در روستاهای استان گلستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون507 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی برای 65 طرح اشتغالزا از محل منابع اشتغال روستایی در این استان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 500 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در روستاهای استان گلستان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، رسول شهرکی اظهار داشت: از ابتدای امسال 95 میلیارد ریال تسهیلات هم از محل منابع تفاهم نام های استانی پرداخت شده است.

او ادامه داد: با مجموع این میزان اعتبار، زمینه اشتغال برای 108 نفر فراهم شده است که کسب و کار پایدار خود را ایجاد کرده اند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گلستان در بازدید از صندوق شهرستان های مینودشت، گالیکش با بیان سیاست های اعتباری صندوق در خصوص تسهیلات اشتغال از محل منابع اشتغال روستایی و تبصره 18 اظهار داشت: باید برای رفع مشکلات بیکاری مردم تلاش مضاعف کنیم که به گفته مقام معظم رهبری اشتغال و حل بیکاری، بسیاری از مشکلات اجتماعی، روانی، اقتصادی جامعه را برطرف می‏کند.

او در این بازدید گفت: تسریع در روند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، بررسی پرونده های اشتغال تبصره 18 ، رسیدگی به پرونده های صندوق های خرد محلی، روستاهای تک محصول و رفع موانع پیش روی از جمله اقداماتی است که جای امیدواری دارد سرعت بیشتری یابد.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: