یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ ۰۶:۲۵ ۴۰۷
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

افتتاح دو طرح اشتغالزایی در استان آذربایجان شرقی با اشتغال برای 15 نفر

دو طرح اشتغالزایی در شهرستان های هریس و عجبشیر استان آذربایجان شرقی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به بهره برداری رسید که برای 15 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

افتتاح دو طرح اشتغالزایی در استان آذربایجان شرقی با اشتغال برای 15 نفر

به گزارش روابط عمومی صندوق کار آفرینی امید، حامد حدادی مدیر صندوق استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: در هفته دولت این طرح ها با مشارکت صندوق کار آفرینی امید و با مبلغ کل سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال که سهم صندوق 60 میلیارد ریال بوده به بهره برداری رسید.

او در خصوص جزییات این طرح ها افزود: مجموعه بسته بندی گوشت در شهرستان عجب شیر از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 با مبلغ تسهیلات 30 میلیارد ریال و تعهد اشتغال 5 نفر و طرح شرکت تولیدی نوشین لبن در شهرستان هریس از محل اعتبارات بند الف تبصره 18 با مبلغ تسهیلاتی 30 میلیارد ریال و تعهد اشتغال 10 نفر به توسعه و تکمیل زنجیره ارزش با حمایت مالی صندوق به بهره برداری رسید.

حدادی ابراز امیدواری کرد:با بهره برداری کامل این طرح ها باعث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه شود.

مدیر صندوق استان آذربایجان شرقی در باره چگونگی پرداخت تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز گفت: تسهیلات پرداختی صندوق بصورت فرایند محور بوده و پس از احصاء و معرفی طرح توسط دستگاه متولی به کمیته های مربوطه ، تصویب و به صندوق ارسال و تامین مالی آن طرح ها پس از بررسی توجیه فنی و اقتصادی توسط صندوق انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع:
آدرس کوتاه شده: