چهارشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۰۳ ۳۶۳
طبقه بندی: اخبار سازمان
چچ

در دیدار کارکنان روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید با مدیرعامل مطرح شد؛

روابط عمومی معمار و مغز متفکر سازمان هاست

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: روابط عمومی در هر نهاد و سازمانی به مثابه مغز متفکر و معمار چهره آن مجموعه است و بر این اساس نقش موثری برای پیشبرد اهداف دارد.

روابط عمومی معمار و مغز متفکر سازمان هاست

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، هادی آقابابایی در جلسه با کارکنان اداره روابط عمومی این صندوق با تسلیت حادثه ناگوار سانحه هوایی و شهادت رئیس جمهور و رئیس فقید هیات امنای صندوق کارآفرینی امید و همراهان ایشان بیان کرد: نگاه نو به روابط عمومی و اطلاع رسانی، نگاهی مهندسی شده است که نشان می دهد موفقیت ارکان هر سازمان ها به خصوص مجموعه های پولی و مالی بر عهده روابط عمومی است.

آقابابایی ضمن تقدیر از کارکنان روابط عمومی صندوق در سراسر کشور اظهار داشت: از اقدامات مهم در حوزه روابط عمومی تدوین راهبرد و سند جامع است که باید برای روابط عمومی صندوق به عنوان نقشه راه روابط عمومی تهیه و نوشته شود.

او در این باره گفت: مدیریت شهرت، حفظ و توسعه مشتریان و ذی‌نفعان، افزایش آگاهی و حفظ برند، حفظ اعتبار و اعتماد و همچنین خط فکری و رهبری از نکات حائز اهمیت در این نقشه راه است که باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید به موضوع مهم مدیریت ارتباط با مشتریان اشاره کرد و بیان داشت: این مقوله نیز باید یک سند راه داشته باشد که با توجه به اینکه یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمان هاست باید به آن توجه ویژه شود.

آقابابایی همچنین به اجرای رویدادهای مختلف با محوریت صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد و اظهار داشت: هر کدام از رویدادهای کارآفرینی در صورت اجرا، گفتمان مطلوبی را ایجاد خواهد کرد که کارآفرینان و نخبگان را نیز علاقمند خواهد ساخت.

او همچنین پیوست رسانه ای و فرهنگی طرح های استراتژیک صندوق کارآفرینی امید را الزامی دانست و از کارکنان روابط عمومی صندوق خواست به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

منصور شیخ الاسلامی مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید هم در این دیدار با ارائه گزارش عملکردی از اقدامات روابط عمومی صندوق گفت: با توجه به نوع و ماهیت اقدامات صندوق در کمک به کسب و کارهای خرد و کوچک در تلاشیم تا بارش فکری نگاه ها را به این خدمات معطوف کنیم.

منبع:
آدرس کوتاه شده: