شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۰۵:۱۵ ۱۳۶
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

تعامل صندوق کارآفرینی امید و سپاه عاشورا برای کمک به کسب و کارهای خرد و کوچک

در نشست مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی و فرمانده سپاه عاشورای این استان بر هم افزایی منابع در راستای حمایت از مشاغل خرد و خانگی تاکید شد.

تعامل صندوق کارآفرینی امید و سپاه عاشورا برای کمک به کسب و کارهای خرد و کوچک

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، حامد حدادی مدیر صندوق استان آذربایجان شرقی در این جلسه با بیان اقدامات صندوق این استان برای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک گفت: سال گذشته در بخش اعتبارات تبصره 18 قانون بودجه 132 درصد اعتبارات در صندوق استان جذب شده و در بخش های اشتغال پایدار روستایی و عشایری و طرح نهضت احیای واحد های نیمه فعال هم 100 درصد اعتبارات جذب شده است.

حدادی با بیان عملکرد صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی در خصوص حمایت از مشاغل روستایی و همچنین پرداخت تسهیلات به اتحادیه‌ها و بخش‌های خصوصی استان افزود: امکان هم افزایی منابع صندوق و سپاه پاسداران و پرداخت تسهیلات اشتغال به جامع هدف با مشارکت مردم وجود دارد.

سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورای این استان هم با اذعان به نقش کلیدی صندوق در توانمندسازی مردم استان و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب در حمایت از اشتغال، بر تعامل بیشتر در این راستا میان صندوق کارآفرینی امید و سپاه عاشورا تاکید کرد.

در این جلسه سردار عباسقلی زاده در ارتباط تلفنی با آقابابایی مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید از زحمات این مجموعه در میدان مبارزه با بیکاری و توسعه اشتغال تقدیر کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: