شنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۰۵:۴۴ ۲۰۸
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

هم‌زمان با روز جهانی صنایع‌دستی؛

با همراهی صندوق کارآفرینی امید خانه صنایع دستی هما در بندرعباس افتتاح شد

هم‌زمان با روز جهانی صنایع‌دستی و با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان، مدیر صندوق کارآفرینی امید هرمزگان، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین و هنرمندان و صنعتگران، خانه صنایع‌دستی هما واقع در هتل هما بندرعباس افتتاح شد.

با همراهی صندوق کارآفرینی امید خانه صنایع دستی هما در بندرعباس افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی صندوق کارافرینی امید، در ابتدای مراسم، مهدی خورگوئی مدیر صندوق کارآفرینی امید استان هرمزگان گفت: شغلی که به واسطه آموزش صحیح و کاربردی ایجاد شود ماندگار هست و این نمایشگاه نشان‌دهنده ظرفیت بالای ایجاد اشتغال در صنایع دستی است.

خورگوئی فزود: جدیدترین حمایت های صندوق کارآفرینی امید در جهت ارتقاء ظرفیت فعالیت واحدهای تولیدی و توزیعی و کمک به رونق فروش صنایع دستی، پرداخت تسهیلات 200میلیون ریالی به متقاضیان خرید صنایع دستی است.

در این مراسم، نماینده هنرمندان و صنعتگران ضمن قدردانی از حضور مدیر صندوق کارآفرینی امید گفت: حمایت صندوق کارآفرینی امید باعث راه اندازی این کارگاه و آموزشگاه ها شده و امیدوارم با حمایت مجدد صندوق و تکمیل زنجیره صنایع دستی شاهد اشتغال پایدار بانوان در سطح استان به خصوص در روستاها باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: از مهمترین اهداف این نمایشگاه ترویج فرهنگ اشتغال زایی مهارت آموختگان با سرمایه خرد و ارتقای فرهنگ کار و کارافرینی با تاکید بر مشاغل ارزان است.

خانه صنایع‌دستی هما توسط بخش خصوصی با ۱۹ غرفه و ۲۵ هنرمند و صنعتگر صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف در ضلع جنوبی (ساحلی) هتل همای بندرعباس قرار دارد و همه‌روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان به هنرهای سنتی و صنایع‌دستی است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: