یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ ۰۳:۴۸ ۱۶۱
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

تببین خدمات صندوق کارآفرینی امید استان چهارمحال و بختیاری در پویش سراسری چله خدمت

در راستای اجرای پویش سراسری "چله خدمت" و به منظور تبیین خدمات صندوق کارآفرینی امید به مردم استان، نوروزی مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری به مدت سه شب در مساجد حضرت ابوالفضل (ع)،امیرالمومنین (ع) و امام هادی (ع) شهرکرد بعد از نمازهای مغرب و عشاء حضور یافت و گزارشی از عملکرد و خدمات صندوق کارآفرینی امید در سه سال دولت مردمی شهید آیت اله رئیسی ارائه کرد.

تببین خدمات صندوق کارآفرینی امید استان چهارمحال و بختیاری در پویش سراسری چله خدمت

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، نوروزی در خصوص ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: اخلاص، اخلاق‌مداری، صبوری و دوری از حاشیه‌سازی و حاشیه‌بازی و دلسوز حتی نسبت به مخالفان از ویژگی‌های بارز شهید جمهور بود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور شهید و رئیس فقید هیات امنای صندوق کارآفرینی امید، فردی پرکار و عابدی شب‌زنده‌دار بودند و همین ویژگی‌ها باعث شده که همگان به عنوان یک شخصیت کم‌نظیر در عصر خود از ایشان یاد کنند.

نوروزی گفت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهادی که با هدف حمایت از طرح‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور تاسیس شده است به ارائه تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان واجد شرایط در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی، صنعت، خدمات، گردشگری و صنایع دستی می‌پردازد.

او اظهار داشت: در طول سه سال گذشته و در دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی، صندوق کارآفرینی امید استان چهارمحال و بختیاری اقدامات قابل توجهی در جهت حمایت از طرح‌های کارآفرینی و ایجاد اشتغال در استان انجام داده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری، ارائه بیش از 6000 میلیارد ریال تسهیلات به بیش از 4000 طرح اشتغالزایی در استان، ایجاد اشتغال برای بیش از 5000 نفر در استان، حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های نوپا را بخشی از خدمات دولت سیزدهم در این استان عنوان کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید این استان با اشاره به ادامه راه شهدای خدمت تاکید کرد: راز موفقیت شهید رییسی ولایت‌پذیری بود و در مسیر ولایت فقیه حرکت می‌کرد از همین رو توفیقات بسیاری نیز به‌دست آورد و باید در انتخابات پیش رو، مسیر رییس جمهور شهید دنبال شود.

در این جلسه نورزی به سوالات و درخواست‌های حاضرین پاسخ داد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: