شنبه, ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ۰۳:۳۷ ۱۵۴
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

در حاشیه نمایشگاه سراسری صنایع دستی بجنورد صورت گرفت؛

همکاری صندوق کارافرینی امید خراسان شمالی و وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برای کمک اشتغالزایی صنعتگران

نشست مدیر صندوق کارافرینی امید خراسان شمالی با معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برای انعقاد تفاهمنامه استانی اشتغالزایی و حمایت مالی از صنایع دستی برگزار شد.

همکاری صندوق کارافرینی امید خراسان شمالی و وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برای کمک اشتغالزایی صنعتگران

به گزارش روابط عمومی صندوق کارافرینی امید، رضازاده مدیر صندوق این استان در دیدار با مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با تشریح عملکرد صندوق کارافرینی امید در پرداخت تسهیلات تبصره 18 قانون بودجه در حوزه صنایع دستی افزود : در سال 1402 مبلغ 250 میلیارد ریال تسهیلات به صنعتگران و صاحبان مشاغل در این حوزه پرداخت شده و در سال جاری نیز با افزایش اعتبارات سهم این استان به مبلغ 450 میلیارد ریال رسید که تاکنون جذب 50 درصد از اعتبارات محقق شده است.

رضازاده با همچنین با توجه به ابلاغ تسهیلات تلفیقی از محل کمکهای فنی و اعتباری وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خواستار تعامل جهت انعقاد تفاهمنامه جذب کمکهای فنی اعتباری با عاملیت صندوق کارافرینی امید شد.

جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از عملکرد صندوق کارافرینی امید در اعطای تسهیلات ارزان قیمت 200 میلیون ریالی در قالب طرح تحریک تقاضای خرید صنایع در نمایشگاه سراسری صنایع دستی بجنورد و همچنین ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران صنایع دستی با پرداخت تسهیلات تبصره 18 و روند حمایتی صندوق قدردانی و بر لزوم تعامل دو طرف تاکید کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: