شنبه, ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ۰۵:۳۶ ۱۷۷
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

بررسی راهکارهای تعامل فرمانداری شهرستان کهگیلویه با صندوق کارآفرینی امید

پرداخت بیش از 864 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در دولت سیزدهم در شهرستانهای کهگیلویه ،چرام و لنده توسط صندوق کارآفرینی امید شهرستان کهگیلویه انجام گرفته است.

بررسی راهکارهای تعامل فرمانداری شهرستان کهگیلویه با صندوق کارآفرینی امید

به گزارش روابط‌ عمومی صندوق کارآفرینی امید، همت اله ناصری مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد با حمزه محقق زاده فرماندار شهرستان کهگیلویه در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری و واگذاری زمین دولتی به صندوق کارآفرینی امید در محل فرمانداری این شهرستان گفتگو کرد.

در این نشست ناصری ضمن گزارش اقدامات صندوق در دولت سیزدهم در شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده برنامه ها و استراتژی های صندوق را در سال 1403 تشریح و خواستار هم افزایی و تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی،کارخانه ها و شرکت های خصوصی با صندوق کارآفرینی امید شد.

ناصری افزود: دستگاههای اجرایی،کارخانه ها و شرکت های خصوصی با ایجاد حساب و سپرده گذاری نزد صندوق به عنوان یک موسسه مالی اجتماعی که حامی کسب و کارهای خرد،کوچک و متوسط است، می توانند در رونق اشتغالزایی در این استان همکاری کنند.

ناصری عنوان کرد: صندوق کارآفرینی امید شهرستان کهگیلویه در دولت سیزدهم تعداد 804 فقره با اعتباری بیش از 864 میلیارد ریال به مردم عزیز شهرستانهای کهگیلویه،چرام و لنده تسهیلات اشتغال پرداخت کرده است.

محقق زاده فرماندار شهرستان کهگیلویه هم با قدردانی از اقدامات صندوق گفت: اقدامات صندوق زبانزد و برنامه ها و استراتژی های صندوق همیشه موفق بوده است.

او پیشنهاد هم افزایی منابع مالی با پتروشیمی این شهرستان را پیشنهادی خوب عنوان کرد و بررسی وضعیت واگذاری زمین دولتی به صندوق کارآفرینی امید را از اولویت مسائل کاری خود دانست.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در ادامه گفت: جلسه ای در فرمانداری شهرستان در خصوص هم افزایی منابع مسئولیت های اجتماعی و سپرده گذاری در صندوق کارآفرینی امید با مدیرعامل پتروشیمی شهرستان برگزار خواهیم کرد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: