چهارشنبه, ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ۰۶:۲۰ ۲۴۶
طبقه بندی:
  • اخبار ادارات شهرستان ها
  • اخبار سازمان
چچ

در شهرستان دشت آزادگان خوزستان به بهره برداری رسید؛

راه اندازی کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

با حضور شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و حسینی محراب استاندار خوزستان، کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید شهرستان دشت آزادگان خوزستان افتتاح شد.

راه اندازی کارخانه تولید و بسته بندی آب آشامیدنی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

به گزارش روابط عمومی صندوق کار آفرینی امید، استاندار خوزستان در آیین افتتاح این طرح اشتغالزایی گفت: این کارخانه که جزء مجموعه های راکد این شهرستان بود، در طرح نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و نیمه فعال با تزریق تسهیلات اشتغال زایی به چرخه تولید بازگشت.

حسینی محراب با قدردانی از حمایت صندوق کار آفرینی امید از طرح های اشتغال زایی، بر اهمیت احیاء واحد های تولیدی و صنعتی تاکید و خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های اصلی اقتصادی در دولت سیزدهم راه اندازی مجدد واحد های راکد اقتصادی بود.

دیناروند مدیر صندوق کار آفرینی امید استان خوزستان هم گفت: این طرح با حمایت مالی صندوق کار آفرینی امید به مبلغ 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات نهضت احیاء واحد اقتصادی برای تولید بطری و بسته بندی آب آشامیدنی راه اندازی شد و 15 نفر اشتغالزایی بصورت مستقیم داشته است.

دیناروند مدیر صندوق استان با تشریح برنامه های صندوق درخصوص احیاء واحد های راکد و نیمه فعال، ابراز امیدواری کرد که با تخصیص منابع مالی و همکاری بیش از پیش دستگاه های اجرایی ، تعداد قابل توجهی از کارگاه ها و کارخانه های راکد و نیمه فعال استان ، مجددا به چرخه تولید و اشتغالزایی بازگردند.

منبع:
آدرس کوتاه شده: