شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ۰۵:۰۴ ۱۵۴
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

حمایت صندوق کارآفرینی امید یزد از مددجویان نهادهای حمایتی

مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: از ابتدای ابلاغ اعتبارت تبصره 18 در سال 1401 و منابع تلفیقی تاکنون، 413 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت اشتغال به مبلغ 580 میلیارد ریال به مددجویان نهادهای حمایتی پرداخت شده است.

حمایت صندوق کارآفرینی امید یزد از مددجویان نهادهای حمایتی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سید عباس امامی افزود: هدف و فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید مبتنی بر سودآوری نیست، بلکه کمک به راه اندازی و رونق کسب و کار، توانمندسازی و ارتقای سطح معیشت و زندگی اقشار کمتر برخوردار است و در همین راستا صندوق کارآفرینی امید درچارچوب مسئولیت اجتماعی خود و در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام به پرداخت تسهیلات به مددجویان نهادهای حمایتی نموده است.

وی ادامه داد: از تسهیلات یاد شده ۱۹۸ طرح به مبلغ ۲۵۲ میلیارد ریال به مددجویان سازمان بهزیستی، ۱۸۳ طرح به مبلغ ۲۹۵ میلیارد ریال به متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و ۳۲ طرح به مبلغ ۳۳ میلیارد ریال به مددجویان سازمان زندان‌ها پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت ۴۵۰ فرصت شغلی فراهم گردیده است.

امامی گفت: ۳۰۶ فقره از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۴۰۶ میلیارد ریال در بخش خدمات، ۷۸ فقره به مبلغ ۱۰۶ میلیارد ریال در بخش کشاورزی و ۲۹ فقره به مبلغ ۶۸ میلیارد ریال در بخش صنعت به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر صندوق استان با اشاره به حمایت صندوق کارآفرینی امید از کسب و کار بانوان گفت: از تسهیلات پرداخت شده ۱۰۹ فقره با اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال در راستای توانمندسازی و اشتغال بانوان و مابقی به آقایان اختصاص یافته است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: