سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ ۰۴:۳۸ ۱۰۲
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

اشتغال‌زایی برای ۸۳۷ نفر با پرداخت ۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: از محل بند الف- تبصره ۱۸ که از سال ۱۴۰۲ در استان اجرا شده، ۵۲۷ فقره وام قرض الحسنه اشتغال به مبلغ ۱۵۵ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است که این حجم از سرمایه سبب اشتغال‌زایی برای ۸۳۷ نفر به شکل مستقیم شد.

اشتغال‌زایی برای ۸۳۷ نفر با پرداخت ۱۵۵ میلیارد تومان تسهیلات

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، طهماسب فرهنگ نشست خبری اظهار کرد: رسالت صندوق کارآفرینی امید پرداخت تسهیلات خرد و کوچک و متوسط است که طی سالیان گذشته به نحو احسن انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات این صندوق بحث مشاوره و راهنمایی را نیز در حوزه اشتغال پیش می‌برد و این وجه تمایز این صندوق با سایر مراکز مشابه است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل عنوان کرد: از محل بند الف- تبصره۱۸ که از سال ۱۴۰۲ در استان اجرا شده، ۵۲۷ فقره وام قرض الحسنه اشتغال به مبلغ ۱۵۵ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است که این حجم از سرمایه سبب اشتغال‌زایی برای ۸۳۷ نفر به شکل مستقیم شد.

۳۳ واحد تولیدی در استان احیا شده است

فرهنگ بیان کرد: یکی از طرح‌های در دست جرا توسط صندوق کارآفرینی امید مربوط به طرح نهضت احیا است که در قالب این طرح ۳۳ مورد واحد تولیدی راکد و یا نیمه کاره با پرداخت تسهیلات به ارزش ۷۱ میلیارد تومان به مدار تولید بازگشته و ۴۵ نفر در این واحد‌ها مشغول کار شدند.

به گفته وی ۱۰۰ درصد منابع مصوب صندوق کار آفرینی امید استان اردبیل جذب شده و به عنوان تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل یادآور شد: سقف وام‌های خانگی از ۵۰ تا ۸۰ میلیون تومان، وام خود اشتغالی تا ۱۵۰ میلیون تومان و وام کارفرمایی نیز ۴ میلیارد تومان با دوره باز پرداخت ۳۶ تا ۶۰ ماه و با دوره تنفس و راه اندازی است.

منبع:
آدرس کوتاه شده: