چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ ۰۵:۲۱ ۱۱۹
طبقه بندی:
  • اخبار ادارات شهرستان ها
  • اخبار سازمان
چچ

حمایت 230 میلیارد ریالی صندوق کارافرینی امید از نوسازی ناوگان حمل و نقل خراسان شمالی

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ومسافرین ، صندوق کارافرینی امید 230 میلیارد ریال تسهیلات جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری استان اختصاص داد.

حمایت 230 میلیارد ریالی صندوق کارافرینی امید از نوسازی ناوگان حمل و نقل خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارافرینی امید، رضازاده اظهار کرد: طبق تفاهم نامه با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس، مینی بوس درون شهری و برون شهری ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال آن پرداخت شده است.

وی افزود: متقاضیان ۲۶ دستگاه اتوبوس خریداری و وارد حمل و نقل برون شهری کرده اند و به زودی ۹ دستگاه اتوبوس دیگر نیز تحویل خواهد شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی تصریح کرد: ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای نوسازی تاکسی های درون شهری با شهرداری بجنورد تفاهم نامه ای منعقد شده که تاکنون ۲۲ دستگاه تاکسی خریداری شده است.

38 شرکت مسافری در خراسان شمالی فعال است که با فعالیت یکهزار و ۳۰۴ نفر راننده نسبت به جابه جایی مسافر اقدام می کنند و همچنین 53 درصد از اتوبوس‌های این استان معادل ۷۷ دستگاه از این ناوگان حمل ونقل عمومی فرسوده است و نیاز به بازسازی دارد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: