چهارشنبه, ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ ۰۷:۵۶ ۵۸
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

بازگشت ۳۹ کارگاه اقتصادی به چرخه تولید در خراسان شمالی

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی گفت: با پرداخت ۷۱ میلیارد تومان تسهیلات ۳۹ کارگاه غیر فعال و نیمه فعال احیا و به چرخه تولید بازگشت.

بازگشت ۳۹ کارگاه اقتصادی به چرخه تولید در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید؛ هادی رضازاده افزود: از مجموع این کارگاه‌های غیر فعال و نیمه فعال در استان ۲۰ واحد در بخش صنعت، ۱۶ واحد در حوزه کشاورزی و سه واحد نیز در بخش خدمات بوده است که با دریافت تسهیلات از این صدوق فعالیت خود را ازسر گرفتند.

وی بیان کرد: از مجموع کارگاه‌های احیا شده ۳۵ کارگاه فعالیت خود را آغاز کرده اند و چهار کارگاه نیز در مرحله تجهیز و نصب امکانات و تجهیزات هستند.

به گفته رضا زاده با پرداخت تسهیلات برای ۳۲۵ نفر شغل ایجاد شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان در ادامه از پرداخت ۶۰ میلیارد تومان وام در قالب ۲۸۶ پرونده به متقاضیان ایجاد کسب و کار‌های خرد و کوچک و ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات پرداخت شد.

رضا زاده اضافه کرد: این صندوق پارسال با پرداخت ۲۱۶ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ۸۱۰ پرونده برای هزار و ۲۵ نفر شغل ایجاد کرده بود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی با بیان اینکه ۹۸ درصد طرح‌هایی این صندوق فعال هستند افزود: تنها حدود ۲ درصد طرح‌ها دچار انحراف شده اند که بازپرداخت تسهیلات پیگیری می‌شود.

وی هر روستا یک محصول، روستای بدون بیکار و صندوق‌های خرد محلی را از طرح‌های اشتغالزای این صندوق عنوان کرد و ادامه داد: تلاش شده تا تسهیلات در قالب این سه طرح به متقاضیان پرداخت شود.

منبع:
آدرس کوتاه شده: