چهارشنبه, ۰۷ شهریور ۱۴۰۳ ۰۸:۳۶ ۹۴
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

افتتاح سه مجموعه تولیدی اقتصادی با تسهیلات اشتغالزایی در همدان

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار همدان سه طرح اشتغالزایی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در این استان به بهره برداری رسید.

افتتاح سه مجموعه تولیدی اقتصادی با تسهیلات اشتغالزایی در همدان

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، ارسلان حسن پور با بیان این خبر افزود: کارگاه تولید ادوات کشاورزی و کارگاه محصولات پلاستیکی با مجموع تسهیلات پرداختی 40 میلیارد ریالی در روستای نگار خاتون شهرستان فامنین استان همدان افتتاح شد.

حسن پور با تاکید بر تلاش صندوق برای رونق اشتغال در روستاهای کشور اظهار داشت: این دو کارگاه به دلیل مشکلات اقتصادی از چرخه تولید خارج شده بود که با تزریق تسهیلات اشتغالزایی صندوق کارفرینی امید دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

او با اشاره اینکه این تسهیلات از محل اعتبارات نهضت احیاء واحد های اقتصادی پرداخت شده است گفت: با بهره برداری از این دو طرح برای 17 نفر شغل پایدار ایجاد شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان همدان گفت: همچنین همزمان با این دو کارگاه، طرح تولید سفال و سرامیک در شهرستان اسدآباد با تسهیلات 30 میلیارد ریالی از محل تسهیلات تبصره 18 با اشتغال زایی 6 نفر افتتاح شد.

منبع:
آدرس کوتاه شده: