شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ ۰۸:۳۰ ۱۳۰
طبقه بندی:
  • اخبار ادارات شهرستان ها
  • اخبار سازمان
چچ

بهره‌برداری از 120 طرح صندوق کارآفرینی امید یزد در هفته دولت

مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد از افتتاح و بهره‌برداری از 120 طرح کسب و کار خرد و کوچک این صندوق در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: این طرح‌ها در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح شد.

بهره‌برداری از 120 طرح صندوق کارآفرینی امید یزد در هفته دولت

به گزارش روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، سید عباس امامی در آیین افتتاح کارگاه بسته‌بندی خشکبار و میوه‌های آجیلی با حضور معاون استاندار در شهرستان کم‌برخوردار خاتم افزود: برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها 500 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده است.

وی افزود: از تسهیلات یاد شده 55 طرح در حوزه صنعت به مبلغ 240 میلیارد ریال، 50 طرح در حوزه خدمات به مبلغ 182 میلیارد ریال و 15 طرح در حوزه کشاورزی به مبلغ 78 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد ادامه داد: با راه‌اندازی این طرح‌ها زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال 193 نفر به صورت مستقیم فراهم گردید.

امامی درخصوص افتتاح کارگاه بسته‌بندی خشکبار و میوه‌های آجیلی گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری 150 میلیارد ریال و تولید سالیانه 1200 تن محصول با دریافت 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال از صندوق کارآفرینی امید توانسته زمینه اشتغال 14 نفر را به صورت مستقیم فراهم نماید.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های منعقده با دستگاه‌‌های اجرایی گفت: از 120طرح یاد شده 82 طرح مرتبط با سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، 18 طرح سازمان جهاد کشاورزی، 4 طرح وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، 7 طرح سازمان بهزیستی و 9 طرح مرتبط با سایر تفاهم‌نامه‌هاست.

منبع:
آدرس کوتاه شده: