یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ۰۴:۵۵ ۵۴
طبقه بندی: اخبار ادارات شهرستان ها
چچ

تجلیل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه از خدمات صندوق کارآفرینی امید

مدیرکل بهزستی استان کرمانشاه از مدیر وکارکنان صندوق کارآفرینی امیداین استان برای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی تقدیر کرد.

تجلیل سازمان بهزیستی استان کرمانشاه از خدمات صندوق کارآفرینی امید

به گــزارش روابـط‌عمـومی صندوق کارآفرینی امید، بهزاد شهبازی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار با مدیر صندوق کار آفرینی امیداستان کرمانشاه از صندوق کارآفرینی امید، به دلیل جذب تسهیلات خوداشتغالی جامعه هدف سازمان بهزیستی در تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ با اهداء لوح سپاس، قدردانی کرد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار با اشاره به عملکرد خوبِ صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی اظهارداشت: امید است این روند در سال جاری نیز همانند سال‌های قبل برای تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان مورد توجه قرار گیرد.

عظیمی فشی مدیر صندوق کارآفرینی امید این استان هم با اشاره به تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید استان از محل قرار عاملیت بند الف تبصره 18 قانون بودجه اظهار داشت: صندوق کار آفرینی امید برای 88 طرح، تسهیلاتی معادل 130 میلیارد ریال به مددجویان سازمان بهزیستی استان پرداخت و زمینه اشتغال 106 نفر را فراهم نموده است .

عظیمی فشی در این جلسه با قدردانی از خدمات و همکاری مجموعه بهزیستی استان در شناسایی و پالایش طرحها، ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط خاص جامعه هدف، در آینده حمایت های بیشتری صورت پذیرد .

منبع:
آدرس کوتاه شده: